środa, 16 kwietnia 2014

Co wiemy o BM + ThePuddingLPS odchodzi!



Moje zdjęcie


Hej. Tu Dorota. Dzisiaj zobaczymy :) co wiemy o BM czyli Mullcio Baniak. Która kiedyś skończyła bloga Lps Friends:

Jestem zwykłą czternastolatką, która zawsze ma (i będzie miała) wiele hobby. Potrafię czytać, rysować i pisać całymi dniami. Moim największym marzeniem jest wydanie własnej książki oraz praca jako ilustrator albo grafik. Poza tym wszystkim chodzę do szkoły, spotykam się z przyjaciółmi no i wszystko, co każdy normalny człowiek w moim wieku. Po prostu nie da się mnie opisać w takim śmiesznym okienku. c;


Za co najbardziej nie lubisz płacić?

za łazienkę *jak trzeba*



hej bulyerier:3




Lubisz trrrruskawy? :))))) Ja kocham :*
c: pewnie, że lubię.

W skali od 1 do 10 na ile oceniasz swoje poczucie szczęścia?

11

Ferie świąteczne! JEJ!!!!
Jej!

Wchodzić na jej aska :) KLK!!!



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

A teraz coś przereżającego! ThePuddingLPS ODCHODZI! NIE!!! :( :'( :c

Obejrzyjcie:


 Niestety do zobaczenia :(








































Hahahahahahahahahaha! :D Prima Aprilis!

Dorota LPS :)

3 komentarze:

  1. No normalnie zawału bym dostała niedługo hehe mojereczneprace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. sie pszetrsazyłam! Hehehehe! c;

    OdpowiedzUsuń
  3. Strach! Na szczęście już to widziałam :))

    OdpowiedzUsuń