czwartek, 17 kwietnia 2014

Zmiana wystroju Bloga LPS + SuperMega Blog + Wielkanoc

Hej. Tu Ania LPS chciałam wam dzisiaj pokazać 3 super blogi:

Blog Mufffinki - Świat Oczami LPS

Świat oczami lps
Moje zdjęcie
Witaj przybyszu z innej planety. Moje imię brzmi Oliwia. Wiem brzydkie. Pewnie zgubiłeś się w necie jeśli tu jesteś.Jednak ja ci w tym nie pomogę. =( Możesz zostać dla mnie i czytać dalej. ,,Kiedy nadzieja cię gubi w ciemności możesz liczyć tylko na wyobraźnie.'' Dziewczyna o charyzmie, kreatywna, dowcipnisia inna nie lubi ludzi. Od pewnej wpadki zachowuje ostrożność w dobieraniu przyjaciół. Zachowuje urazę na całe życie. Może małą ale zawsze. Uwielbia rysować ale tylko kiedy się ,,skupi'' wyjdzie ładnie. Lubi noc. Wierzy w duchy i istoty paranormalne. Uważa że koniec świata to kpiny astrologów. Chcą sprawdzić ile jest głupków na świecie. Pełna życia uwielbia pisać. Boi się odrzucenia. Marzycielka. Koffcia ciasteczka a zwłaszcza babeczki zwane Muffinkami stąd też nazwa. Co tu jeszcze napisać? Interesuję się rysowaniem, fotografowaniem, pisaniem, śpiewaniem, szyciem, robieniem z modeliny, pullip, lps, mh i dużo więcej. To wszystko O Mnie :) Przepraszam za zmarnowanie czasu. I tak Mufffinka a nie Muffinka Chcę być orginalna :) ,,Tylko Marzenia dają siłę, by walczyć''



 Wchodźcie na jej bloga! :) Jest SUPER


A teraz drugi blog - Godzina LPS
Blog Karoliny Ro 

Moje zdjęcieMam ma imie Karolina,mieszkam w woj. Wielkopolskim chodze do 6 klasy podstawówki.Interesuje się egiptem,historiami bogów egipskich oraz faraonów.

Wchódźcie na jej bloga bo jest bardzo ciekawy. ;)












A i 3 blog o którym nie da się zapomnieć - Miasto LPS! Blog YuKi o którym kiedyś już wspominałam.



Julka, w lutym 13 lat. Mieszka w Olsztynie, może ją kiedyś spotkasz w Bezdomce z książką w ręku i myślącą o koniach, Shark Face Gang, polonistce, koniach i arbuzach. Zapunktujesz u mnie ZOSTAJĄC OBSERWATOREM, KOMENTUJĄC, BIORĄC UDZIAŁ W KONKURSACH I CIĄGLE CZYTAJĄC BLOGA. Nie na darmo! ;D Chyba xD



Miasto LPS



Wchódźcie na jej bloga! Jest MEGA!


*************************************************************************

A teraz spróbuję przemienić bloga na bardziej wielkanocny! ;) Myślę że mi się uda. :) Dziękuje za komentarze i za 3000 wyświetleń :)

A teraz coś co mnie zainspirowało do zrobienia:

Wielkanoc Zrób Sam

Fajne nie? :)


A teraz wklejam film ThePuddingLPS:

KLIK! Nie mogłam dodać filmu więc daje wam link :)



Wesołych Świąt!


                                                         AniaLPS




3 komentarze:

  1. Jejku też tu jestem. Zaszczyt! Ta angorka jest mega słodka. Czekam na kolejną notkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. A YuKa to czasem nie jestem ja? xD Mam tą angorkę, jest świetna ^^
    Czekam na NN

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, tak, ja jestem Petpoint, ale dzięki wielkie za polecenie mojego bloga: miasto-lps.blogspot.com ♥
      Cały czas nad nim pracuję i cieszę się, gdy go pozytywnie oceniacie :)

      Usuń