piątek, 21 marca 2014

Blogi LPS które polecam!


Hej! :) Tu Ania, tak... o czym porozmawiamy dzisiaj? A więc jeszcze nie wiem... :)



A mam pomysł! O blogach! Tak! Będę wchodzić na google, dawać linki, ale muszę wyrobić się przed 13:20 bo jeszcze muszę iść do szkoły :\




Naszym blogiem numer 1 będzie blog Świat LPS


Witam! Jetem Magdelajna. Mam już trochę lat. Kocham zwierzęta i telewizję, ale moją największą pasją są LPS. Nie mam dużej kolekcji, ale bardzo je lubię. Postaram się prowadzić tego bloga w sposób zabawny i interesujący. Pozdrawiam! Magdelajna

Powstanie bloga: 27 grudnia 2010r.Liczba LPS: 35Ilość domków:1Ilość domków wykonanych własnoręcznie:5Inne: długopisy, gra
Ilość postów: 49. 
Zakończyła blogowanie dnia 19 czerwca 2011 bez pożegnania :(

Niestety ale zawsze można wstąpić ;)

  • Wszystkich wizyt: 18956
  • Dzisiaj wizyt: 4
  • Wszystkich komentarzy: 572


Naszym blogiem numer 2 jest Moja kolekcja Littlest Pet Shop, Moje LPS blog


Mam na imię Iga, jestem 13,5 letnią dziewczyną. Zbieram figurki Littlest Pet Shop - figurki kolekcjonerskie jak i również zabawki - nie wstydzę się tego, bo bywaja również bardzo cenne, a zbierają je i dorośli. Figurek mam ponad 620, 7 domków i nie zamierzam przestać ich zbierać. Moje ulubione to: szynszyla #799 Pysio, jamnik #675 Ashley i kotka #1962 Candy.Moje życie jest z nimi ściśle związane i te zwierzątka towarzyszyły mi w jego najważniejszych momentach co opisuję na blogu. moje-lps-blog jest blogiem o moim życiu wraz z tymi cudownymi zwierzakami. Oprócz LPS, kocham odpłynąć przy różnych odmianach rocka (szczególnie Green Day, The Offspring, Paramore, Sex Pistols, Red Hot Chili Peppers) czy twórczo popisać, co jest moją życiową pasją.
  • Wszystkich wizyt: 192613
  • Dzisiaj wizyt: 10
  • Wszystkich komentarzy: 3206

Postów 357.

Ostatni post 23 lipca 2013 bez pożegnania.

Naszym blogiem numer 3 jest LPS Friends
                                                               LPS Friends


 
Witam na moim blogu poświęconym Littlest Pet Shop - LPS. Są to słodkie figurki zwierząt, które produkuje firma Hasbro. Znajdziesz tutaj wiele nowości, opowiadań, porad i scenariuszy, a co najważniejsze: wiele innych fanów LPS. :)
Ja sama jestem czternastolatką, imieniem Kinga, lecz mówią na mnie BM - to skrót od BullcioManiak. Uwielbiam bullteriery LPS. :P Mam ok.300 figurek, ale dawno już nie potrafię się nimi "bawić", pozostały jedynie moim hobby. Zapraszam do czytania!

Jestem zwykłą czternastolatką, która zawsze ma (i będzie miała) wiele hobby. Potrafię czytać, rysować i pisać całymi dniami. Moim największym marzeniem jest wydanie własnej książki oraz praca jako ilustrator albo grafik. Poza tym wszystkim chodzę do szkoły, spotykam się z przyjaciółmi no i wszystko, co każdy normalny człowiek w moim wieku. Po prostu nie da się mnie opisać w takim śmiesznym okienku. c;

BLOG - LPS Friends

115917 wyświetleń
Ostatni post 23 listopada 2013 z pożegnaniem:
(FRAGMENT) 
Hej.
Piszę, bo nie chcę, żeby ktokolwiek się zastanawiał, kiedy napiszę, przejmował się czy żyję (chociaż przecież ciągle macie ze mną kontakt, np. ask) i tak dalej i tak dalej.
Chcę Wam napisać, że ten blog jest już chyba moją przeszłością. Wiem, często miałam jakieś zrywy, że już kończę, potem, że zaczynam od nowa, próbowałam jakoś wskrzesić tego bloga, który kiedyś dla mnie tyle znaczył. Obecnie, to chyba nie mogę tego nazwać inaczej.
Brakuje mi czegoś. Nie potrafię pisać już tak, jak dawniej. Może chodzi o to, że już wyrosłam z lps? Nie mam pojęcia. Poza tym, mam teraz też trochę inne zainteresowania i to na nie kładę nacisk. Dużo czytam, sporo rysuję, (zawsze lubiłam to robić, ale wtedy były takie, że tak to nazwę: dziecinne rysunki), mam rodzinę, przyjaciół, żyję. Wyrażam siebie w szkicach i farbach. Ciągle mam sentyment do LPS i chyba zawsze już będę mieć. Dalej  uwielbiam moje 'charaktery', czy tam 'LPSowe OC', jak np. Szarik, Trefl, Blacky&Whity, Roger, cała rodzina bullterierów, Diana i Daisy, Twister, a nawet jeden z nowszych - collie Jo. Ciągle ich uwielbiam i miło wspominam te czasy, na prawdę.
Nie potrafię już jednak tak pisać jak kiedyś.:c ...




Zapraszam do 2 części fajnych blogów. :)

Ania



8 komentarzy:

  1. Blog fajny :)

    Ale polecam mój http://korneliabolg.blogspot.com/

    Pozrowienia od Karoro (koleżanka obok)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taa pisałam to z nią
    Ps odwiedźcie jej blog jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog. Szkoda, że tak dużo ludzi odchodzi. Tyle świetnych blogów opuszczono. Niektórzy piszą coś takiego: Obiecuję, że będę pisać. Jutro kolejny post. Patrzę napisano: 21.10.11. Głupie co nie? Szkoda chciałabym, żeby ludzi powrócili. Ale rozumiem 15 lat i pisać o lps? Szkoda :( No trudno trzeba się z tym pogodzić. Tak to już w tym świecie jest. Może za parę lat nie doświadczone blogi np. mój będą też znane:)) Wszystko co dobre kiedyś się kończy. Może wpadniesz do mnie?
    world-my-lps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny temat na posta

    OdpowiedzUsuń
  5. Nom kiedy napiszesz? C:

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieje,że nie zakończyłyście bloga

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej podoba mi się twój blog. Fajny pomysł na posta! Pozdrawiam i czekam na nastepnego. Papa!

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, to ja. Dużo osób odchodzi... Dorośli... Nie wiem, też czy ja nie dorastam... Ale warto mieć dziecko w sobie całe życie! A jednak - Mufinka ma rację. W każdym calu...

    OdpowiedzUsuń