środa, 19 marca 2014

LPS Świecące? + Nowa historia 1 część

Hej! Tu Ania. :) No więc tak... DZISIAJ ŚWIECĄCE LPS! Czy się tego spodziewaliście? Albo ja jestem opóźniona albo to NOWOŚĆ ;D


LITTLEST PET SHOP TOREBKI-NIESPODZIANKIŚwiecące g3! O.O


Okej. To chyba takie LPS Świecące w ciemności ;) Wiecie o co chodzi? To taka... wróżka 


Ooo! Jaki słodziak :* Ale ma takie... coś dziwnego na rzęsch, ale i tak SŁODKIE :)


Słodziak, ale mam takie mieszane uczucie co do tych nowych blind bagów, nie wiem jak wy, ale co sądzicie o nowych Petkach. Piszcie ;)


A jutro wyniki konkursu!!! :)

Ania

Na koniec 1 część czytanki DRAMAT W MIEŚCIE LPS
Idę, tak to ja mam na imię Puszek... idę. Jest już bardzo późno... latarnie świecą żółtym światłem daleko za mną. Wychodzę z miasta. Ktoś do mnie krzyczy, albo mi się tak wydaję. Idę. Może raczej biegnę? Potykam się. Moje życie nie ma sensu... idę. Ale po co? Może po to idę co mi się wydarzyło wczoraj? Chyba tak... a zaczęło się w ten sposób...

Dalsza część czytanki w następnym poście.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz