wtorek, 11 marca 2014

Komiksy, LPS - co z nimi się stało...?


Złe ręce –

Oj tak... nie chcę mi się uczyć :( :'( :c

Jutro kartkówka z techniki, przepytanie z historii i z przyrody!!! D: 

A oglądacie Powodzenia Charlie na Disney Channel? Ja tak :) A dzisiaj na kompie też oglądałam odcinek!



Nie na YT, ale to taki krótki odcinek :)
A jak piszę już o Disneyu do mam konto w Superbii mój kod społecznościowy to 206Meduza602 jak ktoś chciałby mnie znaleźć a login Ania.

Janóż –

Hehe XD

A co do LPS. To nic ciekawego się nie wydarzyło. Zrobiłam trochę przeróbkę bloga :) 

Grupka LPS mój zbiór się zmniejszył. Ale dlaczego? Mam teraz ....-naście LPS. :) O tym w innym poście! Życzcie mi powodzenia jutro w związku z tymi kartkówkami itp. ;)

Ania

1 komentarz:

  1. Powodzenia,zapraszam na mojego bloga zrobiłam konkurs w którym można wygrać niezłe nagrody heh ;-)

    OdpowiedzUsuń