wtorek, 16 grudnia 2014

Świąteczne LPS, czyli PetShopy na święta

Witajcie moi kochani ♥ :) Czas świąt się już rozpoczął (właściwie dla mnie tak) :D A jak idą święta to co pierwsze przychodzi nam do głowy? 

CHOINKA, RODZINA, WOLNE OD SZKOŁY (xD), PREZENTY...


A jeśli chodzi o to ostatnie to zadajemy sobie takie pytanie:

Co sobie kupić pod choinkę?


Ja mam zawsze taki problem ;) nie wiem jak wy. Bo rodzice nie chcą zbytnio kupować prezentów a ja mam mało pieniędzy. Na mikołajki sobie kupiłam książkę Zniszcz ten dziennik. 


Jak ktoś ogląda MaryKateAn to wie o co chodzi ;)

Ogólnie robię sobie 2 zadania dziennie ale nie zawsze. W Empiku kosztuje 23,99 chyba.

A może tak: PetShopa? No cóż... nikt mi nie zabrania, ale jak się pomyśli o tych teraźniejszych LPS'ach to aż... braknie mi słów.

No ale niektóre są ładne, np. kotek na zdjęciu ten mały. Nie jest taki zły.

Ale notka będzie niedługo o ocenianiu nowych Petkach.
Jak komuś się podobają nowe PetShopy to śmiało można kupować.



Chociaż większość jest taka sobie :\

A wracając do PREZENTÓW Lps'owych.


To tak moje propozycje:
1. Kupić LPS'a G4 (oczywiście jeśli się podoba).
2. Kupić lalkę Blythe z Petkiem (oczywiście jeśli się podoba).
3. Kupić na Allegro LPS'a G2 (oczywiście jeśli się podoba).
4. Kupić od koleżanki która już nie zbiera Petków.
5. Kupić domek LPS G4 (oczywiście jeśli się podoba),
6. Kupić na Allegro domek LPS z G2.

No ja nie wiem jaki prezent sobie kupię na Gwiazdkę bo 1 i 2 odpada tak samo 5. A na Allegro nigdy nie kupowałam na OLX też nie. I rodzice zapewne nie pozwolą :\, więc z 3 i 6 też się pożegnam. Zostaje 4 ale jedna z koleżanek zbiera jeszcze, druga nie, a trzecia ma Petki i już nie zbiera, ale nikomu nie chce sprzedać, bo to jej pamiątka. 


No to tyle świąt ;) 


SiEMKA

I wesołych świąt (oby śnieg spadł) ^_^

EmkaLPS

2 komentarze:

  1. Kiedy nowa nocia???
    Ps.zapraszam do mnie ciasteczkowypotwor2015.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez mam zniszcz ten dziennik tylko ze ja go dostałam a nie kupiłam.

    OdpowiedzUsuń