poniedziałek, 15 grudnia 2014

Emka przejmuje blog + wstęp do G4 o_O





Witam ;) Jednak że ten blog miał sporo fanów i trudno go zostawiać to porozmawiałyśmy (a właściwie popisałyśmy - jestem internetową koleżanką Anki) że Ania oddaje mi ten blog :)
Mały remoncik i już blog jak nowy :D



Pamiętacie G2?
Ja je mam na półce i sobie leżą, są piękne. Może ja aby tak sądze bo ja się na nich wychowałam. Przychodziłam do sklepu i nie mogłam oczu oderwać ;) te czasy się jednak skończyły :(




ŚWIAT OPANOWAŁY LPS G3
Później nastąpiła era LPS G3. Już nie było tak miło. :( Idziesz do sklepu, patrzysz na sklepowe półki a tam:
Blythe na pudełkach, LPS - już nie milutkie ale z wielkimi wyłupiastymi oczami, jakimiś ciastami na głowach. Co to w ogóle jest?! Zadawałam sobie to DRĘCZĄCE pytanie. To tak jakby z batonów Snickersów zaczęto produkować czekoladową papkę :D (cóż za porównanie) niby to samo - smak taki inny ale jednak to nie to.



Jednak teraz już sama nie wiem czy się śmiać czy płakać.


G4
Reklama w TV. Ja. Kanapa.




Zaczyna się. Patrzę, nie dowierzam, moje myśli: CO?!


No i poszłam do komputera i zobaczyłam lepiej. To nie to. CAŁY CZAS BLYTHE. Jak było g2 to ta Blythe się jeszcze tak bardzo nie rozprzestrzeniała. Przynajmniej na pudełkach jej nie było. Chodzi mi oddzielne LPS. Teraz jak jest LPS g4 to cały czas jest tam ta lalka namalowana na pudełko! Po co?! Nwm ale mnie to nie porusza.

Więcej w oddzielnym poście. Tam będziemy oceniać NOWE lps!

A wy co o tym sądzicie?


Pozdrawiam! SiEMKA! :D i Wesołych świąt :3

1 komentarz:

  1. Rany, Ja też od dawna zbieram petshopy i przerażają mnie i G3 i G4. Odkąd weszły na rynek, nie zbieram petków, bo mało gdzie mroźna dostać G2.
    Pozdrawiam!
    Pusheen

    OdpowiedzUsuń