wtorek, 23 września 2014

Powrót?



Kochani! Tu Ania... w zasadzie nie jestem Ania, ale o tym później. Ja chodzę już do gimnazjum, mam troszkę na głowie :) Ale to dopiero gimnazjum ;) W zasadzie to miałabym czas na pisanie postów, ale ja już sie nimi nie bawię, czasami tam popatrzę na nie i widzę przeszłość, nie teraźniejszość ten etap w życiu został zakończony tak NAGLE. Dlaczego skończyłam z pisaniem? Z jednego powodu, ale o nim niestety nie chcę pisać.

Dlatego mam konkurs! :)
Dlaczego?
Bo ja nie będę pisać, moja siostra zresztą też nie. Ja z tego wyrosłam, a jej się pewnie beze mnie nie będzie chciało :\
To znaczy jak to będzie?
Jeśli wygrasz konkurs podam Ci mój e-mail i hasło. 
Co trzeba zrobić?
Po pierwsze musisz mieć konto. Po drugie będziesz musiał interesować się LPSami. Po trzecie będziesz musiał prowadzić blog już wcześniej i posty muszą być ciekawe i po piąte będziesz musiał się inaczej podpisywać, nie AniaLPS ani DorotaLPS.
Więc będę mógł robić wszystko?
Nie dokładnie, nie będziesz mógł - ZMIENIAĆ HASŁA! Usuwać wcześniejszych postów, zmieniać nazwy bloga, URL bloga i tyle! Będziesz więc mógł pisać komentarze, posty, zmieniać tło itd. :)
Będziesz patrzeć jak osoba sobie radzi?
Tak, co jakiś czas :)
Będziesz coś jeszcze pisać? Posty?
Raczej nie. Chociaż może moja siostra będzie coś pisać czasami.



CO KONKRETNIE TRZEBA ZROBIĆ?
1. Napisz w komentarzu "Gotowe" i dlaczego chcesz prowadzić blog oraz link do twojego bloga np. Gotowe chcę prowadzić blog bo mam super pomysły. Mój blog: www.lpskochamje.pl
2. UWAGA! NIE MOŻESZ BYĆ ANONIMOWY.
3. ??? To jak już napiszesz przyślemy ci co masz zrobić w komentarzu od nas :D ???

Powodzenia dawna AniaLPS a teraz Asia ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz